PDA

View Full Version : poll: Alpina front spoiler deko set: Yay or Nay


Mr Paddle.Shift
12-20-2001, 12:52 PM
Like this:

<img src="http://www.i-bs.de/buchloer-autos/images/Alpina/images/treffen/00/0008.jpg">

My ride:

<img src="http://people.we.mediaone.net/vpwseah/alpina/sept23_2.JPG">

Alex Baumann
12-20-2001, 12:54 PM
NAY!

Alex

Mr Paddle.Shift
12-20-2001, 01:01 PM
Hmm..my heart is siding to Yay... :(

Originally posted by Alex Baumann
NAY!

Alex

The HACK
12-20-2001, 01:02 PM
NT

Mr Paddle.Shift
12-20-2001, 01:03 PM
Originally posted by The HACK
NT

Clem
12-20-2001, 01:04 PM
I say YAY, it'll bring out the raised lettering that's on your Alpina front right now. Looks good, very subtle

Alex Baumann
12-20-2001, 01:23 PM
Vince,

if you need the Alpina pics that I posted a while ago, you can find them on my HP.

My HP (http://erikli-hamburg.bei.t-online.de/)

Alex


BTW, I've just checked the pics again. Dekosets don't see that bad ;)

Mr Paddle.Shift
12-20-2001, 01:31 PM
Alex,

thanks again :) Btw, you never really did review the Alpina B3, did you? ;) So, how about a page of review? :)



Originally posted by Alex Baumann
Vince,

if you need the Alpina pics that I posted a while ago, you can find them on my HP.

My HP (http://erikli-hamburg.bei.t-online.de/)

Alex


BTW, I've just checked the pics again. Dekosets don't see that bad ;)

Alex Baumann
12-20-2001, 01:33 PM
Originally posted by VinceTopasBlau3
So, how about a page of review? :)

You're right. I think the I'll add a review page.

Alex

EDog
12-20-2001, 01:40 PM
yay, yay, yay. nothing like the classic look of alpina, but imo it looks better on a coupe than sedan.

Budge
12-20-2001, 02:15 PM
No way, nay, niet, non ...

John@jersey
12-20-2001, 04:11 PM
ur front is lookin perfect the way it is

Mystikal
12-20-2001, 05:29 PM
I dunno, it kinda squares off the front end of the sedan, whereas on the coupe it just makes the air dam look more aggressive.

Therefore, for a sedan, I say nay...

wickeduro
12-20-2001, 05:48 PM
Not a big fan of decals..then again Im not running Alpina gear...so Im going to say, Yay. You spent the bucks, might as well rub it in peoples noses. At least a little.;)