Bimmerfest - BMW Forums

Bimmerfest - BMW Forums (http://www.bimmerfest.com/forums/index.php)
-   E46 (1999 - 2006) (http://www.bimmerfest.com/forums/forumdisplay.php?f=98)
-   -   Haha Video (http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=662471)

Rocky_Charles4 12-05-2012 09:19 PM

Haha Video
 
http://www.youtube.com/watch?v=isdW3J2WeYk

Fast Bob 12-05-2012 09:50 PM

OK Rocky....give it up....which one of those guys was *you* ?

























JK, mang :D

Rocky_Charles4 12-06-2012 01:41 AM

Lmao Fast Bob, cracking jokes one person at a time :bustingup Haha But I honestly thought it was funny about the double parking, and To be honest I do like parking next to Other BMW owners lol

lgr122 12-06-2012 02:52 AM

Quote:

Originally Posted by Rocky_Charles4 (Post 7233895)
To be honest I do like parking next to Other BMW owners lol

Right, other BMW owners are mates, they understand.
:thumbup:

SPDSKTR 12-06-2012 07:30 AM

http://www.youtube.com/watch?v=ubGo6qLrhNk

tcphoto 12-06-2012 08:41 AM

Very funny SPDSKTR, how about if we start a list of things E46 owners say.


Hey, did my car leave that puddle or was it yours?

SPDSKTR 12-06-2012 09:32 AM

Quote:

Originally Posted by tcphoto (Post 7234362)
Very funny SPDSKTR, how about if we start a list of things E46 owners say.


Hey, did my car leave that puddle or was it yours?

I don't remember this vibration...

Fast Bob 12-06-2012 09:45 AM

Quote:

Originally Posted by tcphoto (Post 7234362)
Very funny SPDSKTR, how about if we start a list of things E46 owners say.

"GRRRRRRRR !....fcuking window regulators !!!"

MalibuMafiaV 12-06-2012 10:10 AM

Quote:

Originally Posted by SPDSKTR (Post 7234221)

hahahahahahahahaha.

cwsqbm 12-06-2012 10:19 AM

Quote:

Originally Posted by tcphoto (Post 7234362)
Very funny SPDSKTR, how about if we start a list of things E46 owners say.

Why won't my car go in reverse?

Time to fix the window trim again.

Damn, my subframe torn its mount.

Time for Vanos seals.

Is that a real ZHP?

How do I make my 325i faster?

At least my car looks better than a new 3 series.

I hate brake dust!

MalibuMafiaV 12-06-2012 10:26 AM

**** MMV says.
Wtf my car just went so fast things come out of my pockets and went into the side of the seat, I'll never get back whatever it was.
OH **** put my windows down I see a cop!
QUICKLY go into 5th so the cop can't hear my supercharger and loud exhaust!
F U OPEN DIFF! Let me do a burnout!

SPDSKTR 12-06-2012 10:31 AM

Quote:

Originally Posted by MalibuMafiaV (Post 7234539)
**** MMV says.
Wtf my car just went so fast things come out of my pockets and went into the side of the seat, I'll never get back whatever it was.
OH **** put my windows down I see a cop!
QUICKLY go into 5th so the cop can't hear my supercharger and loud exhaust!
F U OPEN DIFF! Let me do a burnout!

You forgot the $1,000 custom turboooohhhhh forget it.


All times are GMT -7. The time now is 05:38 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
© 2001-2011 performanceIX, Inc. All Rights Reserved .: guidelines .:. privacy .:. terms