Welcome to Bimmerfest -- The #1 Online Community for BMW related information! Please enjoy the discussion forums below and share your experiences with the 200,000 current, new and past BMW owners. The forums are broken out by car model and into other special interest sections such as BMW European Delivery and a special forum to voice your questions to the many BMW dealers on the site to assist our members!

Please follow the links below to help get you started!

Go Back   Bimmerfest - BMW Forums > Search Forums

Showing results 1 to 14 of 14
Search took 0.46 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: jet2574
Forum: General BMW 08-04-2010, 11:41 AM
Replies: 6
Views: 775
Posted By jet2574
Nice find and welcome to the shark family but Id...

Nice find and welcome to the shark family but Id lose those cheap aftermarket fogs
Forum: General BMW 08-04-2010, 10:55 AM
Replies: 56
Views: 3,446
Posted By jet2574
Yep at least one VW driver everyday thinks he...

Yep at least one VW driver everyday thinks he just has to race me. :rolleyes:
Forum: E30 M3 (1986-1990) 08-04-2010, 10:48 AM
Replies: 15
Views: 8,610
Posted By jet2574
Always the slowest forum on all the boards except...

Always the slowest forum on all the boards except for maybe the Z8 forums. :rofl:




Very nice, are those ASA AR1s?
Forum: E36 (1991 - 1999) 08-04-2010, 10:43 AM
Replies: 18,709
Views: 2,134,634
Posted By jet2574
yep :rofl:

yep :rofl:
Forum: E36 (1991 - 1999) 08-04-2010, 10:40 AM
Replies: 13
Views: 1,251
Posted By jet2574
She is fine thanks but now just pissed cause she...

She is fine thanks but now just pissed cause she has to drive a HHR while the ti gets fixed. :rofl: Thanks man appreciate that and I actually drive my car not a garage queen at all.


Crap cell...
Forum: E36 (1991 - 1999) 08-03-2010, 11:48 PM
Replies: 18,709
Views: 2,134,634
Posted By jet2574
ill call ya

ill call ya
Forum: E36 (1991 - 1999) 08-03-2010, 09:04 PM
Replies: 18,709
Views: 2,134,634
Posted By jet2574
Yeah man didnt know there was a bimmerfest forum...

Yeah man didnt know there was a bimmerfest forum :eeps: thanks for the welcome.
Forum: E36 (1991 - 1999) 08-03-2010, 08:44 PM
Replies: 13
Views: 1,251
Posted By jet2574
Well glad you like the new one the old one was...

Well glad you like the new one the old one was sick, loved it. It was I just ate the last night piece bummer part is it didnt make it to the meet. My GF was on her way with it when she got involved...
Forum: E36 (1991 - 1999) 08-03-2010, 08:22 PM
Replies: 13
Views: 1,251
Posted By jet2574
Thanks for all the kind words. :beerchug: ...

Thanks for all the kind words. :beerchug:




:lmao:
Forum: E36 (1991 - 1999) 08-03-2010, 06:36 PM
Replies: 18,709
Views: 2,134,634
Posted By jet2574
Thanks man I just wish I had a real camera.

Thanks man I just wish I had a real camera.
Forum: E36 (1991 - 1999) 08-03-2010, 03:26 PM
Replies: 18,709
Views: 2,134,634
Posted By jet2574
Just bought back in April and got the Beyern...

Just bought back in April and got the Beyern wheels this weekend.

http://i650.photobucket.com/albums/uu229/jei2574/323ic/vids084.jpg
...
Forum: New Member Introductions 08-03-2010, 11:27 AM
Replies: 3
Views: 572
Posted By jet2574
Thank you! Thanks man and I...

Thank you!





Thanks man and I have to say Alpine White ZHP, very nice.
Forum: E30 M3 (1986-1990) 08-03-2010, 12:52 AM
Replies: 13
Views: 13,579
Posted By jet2574
Very nice I love the Cardinal. :thumbup:

Very nice I love the Cardinal. :thumbup:
Forum: New Member Introductions 08-03-2010, 12:47 AM
Replies: 3
Views: 572
Posted By jet2574
New Member From Ohio

Hey everyone thread title pretty much says it all. Now to what matters the cars :rofl: ..I have owned many BMWs over the years my current fleet are as follows.


The Toy: 88 M3 115k mls
Mods:...
Showing results 1 to 14 of 14

Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 01:10 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
© 2001-2011 performanceIX, Inc. All Rights Reserved .: guidelines .:. privacy .:. terms