Welcome to Bimmerfest -- The #1 Online Community for BMW related information! Please enjoy the discussion forums below and share your experiences with the 200,000 current, new and past BMW owners. The forums are broken out by car model and into other special interest sections such as BMW European Delivery and a special forum to voice your questions to the many BMW dealers on the site to assist our members!

Please follow the links below to help get you started!

Go Back   Bimmerfest - BMW Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 996
Search took 2.20 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: JoeM3
Forum: Off-Topic 04-08-2010, 10:22 PM
Replies: 13
Views: 805
Posted By JoeM3
Looks like he got his pecker pecked. :D

Looks like he got his pecker pecked. :D
Forum: Off-Topic 04-08-2010, 10:18 PM
Replies: 22
Views: 1,047
Posted By JoeM3
BUMP. This Sunday morning.

BUMP. This Sunday morning.
Forum: Off-Topic 04-08-2010, 03:37 PM
Replies: 32
Views: 1,195
Posted By JoeM3
Holy crap!!! Tiger's been in the...

Holy crap!!! Tiger's been in the gym.:yikes::yikes:
Forum: Off-Topic 04-08-2010, 03:34 PM
Replies: 32
Views: 1,195
Posted By JoeM3
3 I know for sure. If I researched I bet I could...

3 I know for sure. If I researched I bet I could find a lot more.
Woodbridge CC in Woodbridge, CT.
Valley CC in Warwick, RI.
Georgetown CC in Georgetown, MA.

There are many clubs rumored to be...
Forum: Off-Topic 04-08-2010, 03:17 PM
Replies: 32
Views: 1,195
Posted By JoeM3
Speaking of golf, a few CC's around here are...

Speaking of golf, a few CC's around here are filing bankruptcy. It seems like the club memberships are the 1st thing to go in a bad economy. :dunno:
Forum: Off-Topic 04-08-2010, 03:12 PM
Replies: 22
Views: 915
Posted By JoeM3
:rofl:

:rofl:
Forum: Off-Topic 04-08-2010, 03:10 PM
Replies: 26
Views: 1,522
Posted By JoeM3
I've seen that truck.:eek::yikes: ...

I've seen that truck.:eek::yikes:
http://www.youtube.com/watch?v=JZPTDh1YHvA
Forum: Off-Topic 04-08-2010, 03:07 PM
Replies: 1
Views: 337
Posted By JoeM3
Hockey team wins championship, then beats up their coach.

:rofl::rofl:

http://sports.espn.go.com/espn/news/story?id=5066473
Forum: Off-Topic 04-08-2010, 03:05 PM
Replies: 22
Views: 915
Posted By JoeM3
No, but we found a dead mouse that drowned. :eek:

No, but we found a dead mouse that drowned. :eek:
Forum: Off-Topic 04-08-2010, 03:04 PM
Replies: 22
Views: 915
Posted By JoeM3
Thanks. To tell the truth, I really don't care...

Thanks. To tell the truth, I really don't care that much about the house as we haven't been living here that long. If it's a total loss, I'll just buy another house in the neighborhood. There were 6...
Forum: Off-Topic 04-08-2010, 02:33 PM
Replies: 22
Views: 915
Posted By JoeM3
Came back today with a contractor friend. He...

Came back today with a contractor friend. He thinks the house may be beyond repair. He estimates the damage at about $250K. What's gonna happen depends on the ins. co.
(After we left the house last...
Forum: Off-Topic 04-01-2010, 05:20 AM
Replies: 22
Views: 915
Posted By JoeM3
There's 4+ ft of water in my basement.

http://apnews.myway.com/article/20100401/D9EQ3R301.html

I knew it was coming and was able to protect everything of value except the house and my cellphone. Gonna try to get a new phone today....
Forum: Off-Topic 03-29-2010, 09:43 PM
Replies: 12
Views: 908
Posted By JoeM3
Fight outside NY's Penn Station.

:yikes:

http://www.youtube.com/watch?v=mjv8BkWO_O8&feature=player_embedded
Forum: Off-Topic 03-29-2010, 07:08 PM
Replies: 39
Views: 1,033
Posted By JoeM3
.

.
Forum: E30 (1982 - 1993) 03-29-2010, 07:05 PM
Replies: 51
Views: 2,647
Posted By JoeM3
I like it.:thumbup:

I like it.:thumbup:
Forum: Off-Topic 03-29-2010, 04:31 PM
Replies: 39
Views: 1,033
Posted By JoeM3
Is this really a pic of you?:dunno:

Is this really a pic of you?:dunno:
Forum: Off-Topic 03-29-2010, 04:06 PM
Replies: 39
Views: 1,033
Posted By JoeM3
.

.
Forum: Off-Topic 03-29-2010, 03:30 PM
Replies: 39
Views: 1,033
Posted By JoeM3
3-D TV. What's the big deal?

Was at BB the other day and sat at their 3-D TV display and put on the 3D glasses that are hooked up to the system. Some futuristic show/movie was playing. IMHO, it wasn't all that great and it's one...
Forum: The Detail Department 03-29-2010, 01:19 AM
Replies: 4
Views: 1,222
Posted By JoeM3
Polishing compound: No. 7 (see pic) Buffer:...

Polishing compound: No. 7 (see pic)
Buffer: Ryobi (borrowed from neighbor (see pic)
pad: never used looks like terrycloth
Yes, I can feel with my nail.
Forum: Off-Topic 03-28-2010, 11:57 PM
Replies: 61
Views: 2,889
Posted By JoeM3
1965

1965
Forum: Off-Topic 03-28-2010, 11:55 PM
Replies: 61
Views: 2,889
Posted By JoeM3
Joe DiMaggio during the 1975 renovations.

Joe DiMaggio during the 1975 renovations.
Forum: Off-Topic 03-28-2010, 10:34 PM
Replies: 22
Views: 846
Posted By JoeM3
among other things. :D ...

among other things. :D

http://www.youtube.com/watch?v=UjRkPmo7yeg
Forum: Off-Topic 03-28-2010, 09:28 PM
Replies: 22
Views: 846
Posted By JoeM3
with pumice. :thumbup:

with pumice. :thumbup:
Forum: Off-Topic 03-28-2010, 06:52 PM
Replies: 34
Views: 1,436
Posted By JoeM3
I like that idea. :thumbup:

I like that idea. :thumbup:
Forum: Off-Topic 03-28-2010, 02:58 PM
Replies: 34
Views: 1,436
Posted By JoeM3
My friend just called to say that he finished the...

My friend just called to say that he finished the book. He said that once he picked it up, he couldn't put it down. He said that it brought back a lot of suppressed memories from that time. I could...
Showing results 1 to 25 of 996

Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 11:02 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
© 2001-2011 performanceIX, Inc. All Rights Reserved .: guidelines .:. privacy .:. terms