Welcome to Bimmerfest -- The #1 Online Community for BMW related information! Please enjoy the discussion forums below and share your experiences with the 200,000 current, new and past BMW owners. The forums are broken out by car model and into other special interest sections such as BMW European Delivery and a special forum to voice your questions to the many BMW dealers on the site to assist our members!

Please follow the links below to help get you started!

Go Back   Bimmerfest - BMW Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 25
Search took 1.28 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: TbonE46
Forum: E46 (1999 - 2006) 03-22-2014, 01:30 PM
Replies: 16
Views: 547
Posted By TbonE46
Thanks! I'm gonna try one other stealership that...

Thanks! I'm gonna try one other stealership that a friend of a friend works at, just kinda far. Btw, you're right, this guy was a total idiot. He actually told me, "it sounds like you need a new...
Forum: E46 (1999 - 2006) 03-22-2014, 12:53 PM
Replies: 16
Views: 547
Posted By TbonE46
The problem is in the k-bus. This should take the...

The problem is in the k-bus. This should take the dealership, about an hour to figure out. Not 6 hours. If he had said it's gonna cost $675 to fix...I would have said, do it. But to just look at,...
Forum: E46 (1999 - 2006) 03-22-2014, 12:51 PM
Replies: 16
Views: 547
Posted By TbonE46
Finally got to McKenna BMW. If you have ever...

Finally got to McKenna BMW. If you have ever seen "Blood In, Blood Out", then you'll know what my brief experience was like. For those of you who haven't seen the movie I'll explain. Guys first day...
Forum: E46 (1999 - 2006) 03-18-2014, 05:25 AM
Replies: 16
Views: 547
Posted By TbonE46
Yup. It's a very easy, quick job.

Yup. It's a very easy, quick job.
Forum: E46 (1999 - 2006) 03-15-2014, 08:48 AM
Replies: 16
Views: 547
Posted By TbonE46
Sorry I haven't replied, been very busy. Got...

Sorry I haven't replied, been very busy. Got engaged and that took up a lot of my time and money lol! But, i found out what the problem was, two different modules and a sensor. Called two different...
Forum: New Member Introductions 03-07-2014, 07:08 AM
Replies: 2,336
Views: 207,555
Posted By TbonE46
Wow, that's NOT an option here in California....

Wow, that's NOT an option here in California. Good luck.
Forum: E46 (1999 - 2006) 03-06-2014, 10:37 PM
Replies: 16
Views: 547
Posted By TbonE46
I'll let you know tomorrow lol!

I'll let you know tomorrow lol!
Forum: E46 (1999 - 2006) 03-06-2014, 10:30 PM
Replies: 16
Views: 547
Posted By TbonE46
I'll give it a try. Thanks

I'll give it a try. Thanks
Forum: E46 (1999 - 2006) 03-06-2014, 06:44 PM
Replies: 16
Views: 547
Posted By TbonE46
Thanks for the info guys...stopped at McKenna BMW...

Thanks for the info guys...stopped at McKenna BMW after work beat the crappy out of a hundred dollar bill and took my little treasure home. Removed the old switch. Plugged in the new one and...same...
Forum: E46 (1999 - 2006) 03-06-2014, 12:23 PM
Replies: 16
Views: 547
Posted By TbonE46
Sometimes it takes about 3 or 4 try to start, but...

Sometimes it takes about 3 or 4 try to start, but very seldom.
Forum: E46 (1999 - 2006) 03-06-2014, 12:10 PM
Replies: 16
Views: 547
Posted By TbonE46
Do I have a bad ignition switch?

Dash lights , a/c, steering wheel controls, sunroof, auxiliary (stereo) and side view mirror tilt when in reverse all work...When they feel like it. Is this definitely an ignition switch thing?
Forum: Exterior 09-08-2012, 01:08 PM
Replies: 0
Views: 680
Posted By TbonE46
Hamman style rear lip, cf center caps, M3 style fb

I'm selling a VIS Euro Tech (Hamman style) rear lip, for an e46 sedan. $125. Carbon fiber center caps, four new in box, $20. And an M3 style front bumper, fiber glass,new in plastic wrap, $100.
...
Forum: California 05-27-2011, 12:57 AM
Replies: 289
Views: 24,969
Posted By TbonE46
Where?

Where?
Forum: California 05-26-2011, 06:05 PM
Replies: 289
Views: 24,969
Posted By TbonE46
Ditto.

Ditto.
Forum: California 05-13-2011, 08:57 PM
Replies: 10
Views: 1,222
Posted By TbonE46
What time is departure from Cerritos?

What time is departure from Cerritos?
Forum: E46 (1999 - 2006) 08-26-2010, 08:13 PM
Replies: 7
Views: 4,091
Posted By TbonE46
Not sure if it's ur ballast...but I sell...

Not sure if it's ur ballast...but I sell aftermarket HID's and for the slim ballast sets, we have to use a "warning canceler". I had the same problem when I switched to the slim ballast. the canceler...
Forum: E46 (1999 - 2006) 06-05-2010, 10:58 PM
Replies: 7
Views: 674
Posted By TbonE46
Hate to break it to u, but that means ur pump is...

Hate to break it to u, but that means ur pump is dying....mine did the same thing for about 2 months on and off. Does ur steering ever get "hard" then "easy"??
Forum: Exterior 06-03-2010, 10:53 PM
Replies: 2
Views: 741
Posted By TbonE46
bump....I dropped the price to $350

bump....I dropped the price to $350
Forum: E46 (1999 - 2006) 06-01-2010, 09:37 PM
Replies: 7
Views: 674
Posted By TbonE46
Wow! I'm gonna have to get that fixed...

Wow! I'm gonna have to get that fixed asap....kinda had the same feeling but just thought I'd ask. Thanks!
Forum: E46 (1999 - 2006) 06-01-2010, 06:23 PM
Replies: 7
Views: 674
Posted By TbonE46
Power steering pump died

The power steering pump went out on me in Feb. I've been driving w/out PS ever since. Just wondering if I'm doing any damage continuing to drive w/out it??

CSL style CF trunk FS....
Forum: Exterior 06-01-2010, 05:39 PM
Replies: 2
Views: 741
Posted By TbonE46
FS: E46 carbon fiber CSL style trunk sedan NEW

I'm selling my CSL style CF trunk. The trunk is brand new still wrapped in the packaging. I inspected it when I received, it's perfect. I would post pics but I'm unable to at this moment. I've been...
Forum: California 05-21-2010, 06:12 PM
Replies: 13
Views: 1,138
Posted By TbonE46
1. shark 2. devious1 3. 2JZM3 4. m3-4aj ...

1. shark
2. devious1
3. 2JZM3
4. m3-4aj
5. nismo skyline
6. 05E46
7. Rmxmiz
8. albeee
9. kevcm
10. p0tpie
Forum: New Member Introductions 05-16-2010, 10:47 PM
Replies: 2,336
Views: 207,555
Posted By TbonE46
Hey.....I actually joined a couple of weeks...

Hey.....I actually joined a couple of weeks ago...really like it! I have a 04 E46 White w/CF hood and trunk. I had a Hammen front and rear lip kit on it but I kept hitting parking blocks lol! BTW,...
Forum: California 05-13-2010, 10:15 PM
Replies: 289
Views: 24,969
Posted By TbonE46
1. ooowowizstev +2 2. Redline 3. GodZ3illa ...

1. ooowowizstev +2
2. Redline
3. GodZ3illa
4. sijia10358
5. Failsafe_Gab
6. ShowOFF (Barb)
7. 84e30
8. endofanera7
9. Mitch1er
10. spdy330
Forum: E46 (1999 - 2006) 04-30-2010, 11:28 PM
Replies: 75
Views: 4,594
Posted By TbonE46
I was wondering what paint u used? Brand?

I was wondering what paint u used? Brand?
Showing results 1 to 25 of 25

Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 09:04 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
© 2001-2011 performanceIX, Inc. All Rights Reserved .: guidelines .:. privacy .:. terms