Welcome to Bimmerfest -- The #1 Online Community for BMW related information! Please enjoy the discussion forums below and share your experiences with the 200,000 current, new and past BMW owners. The forums are broken out by car model and into other special interest sections such as BMW European Delivery and a special forum to voice your questions to the many BMW dealers on the site to assist our members!

Please follow the links below to help get you started!

Go Back   Bimmerfest - BMW Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 41
Search took 0.32 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: sniger
Forum: General BMW 12-15-2011, 06:15 PM
Replies: 53
Views: 4,245
Posted By sniger
When its the first thing u want to see when u...

When its the first thing u want to see when u wake up .
Forum: E46 (1999 - 2006) 12-15-2011, 06:13 PM
Replies: 150
Views: 9,511
Posted By sniger
I hate that i cant loook at it at every moment of...

I hate that i cant loook at it at every moment of everyday
Forum: Asia 12-12-2011, 08:23 AM
Replies: 9
Views: 5,893
Posted By sniger
Ouch

Ouch
Forum: Automotive / Photography 12-09-2011, 10:30 AM
Replies: 6
Views: 1,907
Posted By sniger
Beautiful pics . Red 8 series was stunning .

Beautiful pics . Red 8 series was stunning .
Forum: Automotive / Photography 12-09-2011, 10:26 AM
Replies: 3
Views: 1,626
Posted By sniger
Wish i couldve been there !

Wish i couldve been there !
Forum: Automotive / Photography 12-09-2011, 10:23 AM
Replies: 2
Views: 1,665
Posted By sniger
Beautiful line up of cars . Must have been one...

Beautiful line up of cars . Must have been one hell of a trip !
Forum: Automotive / Photography 12-09-2011, 10:20 AM
Replies: 8
Views: 6,809
Posted By sniger
Nice car man

Nice car man
Forum: 7 Series - F01 / F02 (2009 - 2015) 12-09-2011, 10:02 AM
Replies: 47
Views: 6,692
Posted By sniger
Amazing car . . Love the pics

Amazing car . . Love the pics
Forum: General Automotive Forum 12-09-2011, 09:55 AM
Replies: 17
Views: 1,022
Posted By sniger
Sry bout that buddy . Lol

Sry bout that buddy . Lol
Forum: Asia 12-09-2011, 09:53 AM
Replies: 9
Views: 5,893
Posted By sniger
Haha yea ?damn. How much is a 730?

Haha yea ?damn. How much is a 730?
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 12-04-2011, 11:59 PM
Replies: 97
Views: 17,747
Posted By sniger
Damn ! I thought i was the only one who knew bout...

Damn ! I thought i was the only one who knew bout the compartment. .
Forum: General Automotive Forum 12-03-2011, 05:42 PM
Replies: 17
Views: 1,022
Posted By sniger
Yea i feel the pain . I drive the new 7 . The...

Yea i feel the pain . I drive the new 7 . The doors now have this suction feature . So when people still slam the door, just wanna cry . Lol
Forum: General Automotive Forum 12-03-2011, 01:57 AM
Replies: 5
Views: 819
Posted By sniger
But gator drove a prius!

But gator drove a prius!
Forum: General Automotive Forum 12-03-2011, 01:56 AM
Replies: 12
Views: 1,077
Posted By sniger
Haha god damn!

Haha god damn!
Forum: General Automotive Forum 12-03-2011, 12:59 AM
Replies: 17
Views: 1,022
Posted By sniger
Exactly . Hate that

Exactly . Hate that
Forum: General Automotive Forum 12-03-2011, 12:58 AM
Replies: 17
Views: 1,022
Posted By sniger
Haha . They all just never learn

Haha . They all just never learn
Forum: General Automotive Forum 12-02-2011, 08:47 PM
Replies: 66
Views: 8,813
Posted By sniger
Ur so good . Really . Just amazing . Pls do one...

Ur so good . Really . Just amazing . Pls do one of a 7 series . The latest model . Lol
Forum: General Automotive Forum 12-02-2011, 08:38 PM
Replies: 17
Views: 1,022
Posted By sniger
Door slammers!

Dont u hate it when people get in your car and just slam the door so hard . Makes my heart ache . Ow
Forum: Asia 11-30-2011, 08:35 AM
Replies: 9
Views: 5,893
Posted By sniger
Forum: 7 Series - F01 / F02 (2009 - 2015) 11-30-2011, 08:31 AM
Replies: 0
Views: 556
Posted By sniger
Drive or be driven ?

Which do u prefer ? Lwb or swb
Forum: 7 Series - F01 / F02 (2009 - 2015) 11-30-2011, 02:09 AM
Replies: 4
Views: 922
Posted By sniger
Haha . Thats 'lol' made me laugh so much

Haha . Thats 'lol' made me laugh so much
Forum: 7 Series - F01 / F02 (2009 - 2015) 11-30-2011, 02:09 AM
Replies: 5
Views: 1,635
Posted By sniger
Good to know !

Good to know !
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 11-28-2011, 08:53 AM
Replies: 17
Views: 920
Posted By sniger
Love the vid . Loved the girl . Most of all,...

Love the vid . Loved the girl . Most of all, loved the car .
Forum: New Member Introductions 11-28-2011, 08:25 AM
Replies: 2,880
Views: 253,572
Posted By sniger
Hey guys ray here . Im a 7 series guy . Currently...

Hey guys ray here . Im a 7 series guy . Currently drivin a e66 740 lwb. Gonna get f02 740 lwb in a week . So in love with the 7s . Glad to be a part of this forum too .
Forum: E34 M5 (1988-1995) 11-28-2011, 07:34 AM
Replies: 6
Views: 6,681
Posted By sniger
Showing results 1 to 25 of 41

Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 03:38 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
© 2001-2015 performanceIX, Inc. All Rights Reserved .: guidelines .:. privacy .:. terms