Welcome to Bimmerfest -- The #1 Online Community for BMW related information! Please enjoy the discussion forums below and share your experiences with the 200,000 current, new and past BMW owners. The forums are broken out by car model and into other special interest sections such as BMW European Delivery and a special forum to voice your questions to the many BMW dealers on the site to assist our members!

Please follow the links below to help get you started!

Go Back   Bimmerfest - BMW Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 71
Search took 0.25 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: Ghettobird209
Forum: E90/E91/E92/E93 (2006 - 2013) 06-03-2013, 08:18 AM
Replies: 8
Views: 826
Posted By Ghettobird209
lol small world I just overheated my 88 firebird...

lol small world I just overheated my 88 firebird two nights ago, damn fan didn't kick on, boiled some water out the overfill tank :D :D no worries there
Forum: E90/E91/E92/E93 (2006 - 2013) 06-03-2013, 08:15 AM
Replies: 15
Views: 1,112
Posted By Ghettobird209
Folsom.... Damn lucky! wish my pops worked at a...

Folsom.... Damn lucky! wish my pops worked at a dealership, hes just a health teacher :mad::mad:
Forum: E90/E91/E92/E93 (2006 - 2013) 05-25-2013, 03:07 PM
Replies: 119
Views: 3,746
Posted By Ghettobird209
Why do you keep calling it a Fake m3?

Why do you keep calling it a Fake m3?
Forum: E90/E91/E92/E93 (2006 - 2013) 05-25-2013, 12:28 PM
Replies: 0
Views: 356
Posted By Ghettobird209
New E90 owner: 2006 325I quick synopsis coming from a benz owner.

Hey all just want to say Thank you all in advance for all the help I will be receiving and iam OFFICALLY a E90 (and first BMW) owner :rofl:

This car has put me through, lets say a change. My...
Forum: E90/E91/E92/E93 (2006 - 2013) 05-16-2013, 08:39 PM
Replies: 3
Views: 391
Posted By Ghettobird209
Really? i coulda swore that button was for thigh...

Really? i coulda swore that button was for thigh adjuster's.......
Forum: E90/E91/E92/E93 (2006 - 2013) 05-15-2013, 07:25 PM
Replies: 3
Views: 391
Posted By Ghettobird209
2007 bmw 328i : Partial Power seats? (sport)

Hey all looking to buy a 2007 bmw 328i and im looking at the pics and i can notice it doesnt have premium package :mad::mad::mad::mad::mad:

It does have sport but as im looking at the pics i can...
Forum: E46 (1999 - 2006) 05-13-2013, 01:19 PM
Replies: 20
Views: 613
Posted By Ghettobird209
YES I thought "yah I want a big ass car when I...

YES I thought "yah I want a big ass car when I honestly drive by myself 99.9% of the time :rofl: " so then I started doing more and more research and came to the e90's, then couldn't find one with...
Forum: E46 (1999 - 2006) 05-13-2013, 12:20 PM
Replies: 8
Views: 608
Posted By Ghettobird209
sorry my friend I get keyboard happy at times

sorry my friend I get keyboard happy at times
Forum: E46 (1999 - 2006) 05-13-2013, 12:18 PM
Replies: 20
Views: 613
Posted By Ghettobird209
TY for your input that was some good info! LMAO...

TY for your input that was some good info! LMAO Crayola's! wtf are you serious..>? and yeah I see that box in the trunk pic! I wonder If any one has put some bigger subs in there..... ok that's a...
Forum: E46 (1999 - 2006) 05-13-2013, 12:14 PM
Replies: 8
Views: 608
Posted By Ghettobird209
E46 Coupe VS E90 Sedan

obviously this might be a biased place to ask this but im wondering what you guys think the e46 feels compared to the e90 in driving capabilities. handling/suspension/gears/tranny (obviously the...
Forum: E46 (1999 - 2006) 05-12-2013, 05:53 PM
Replies: 6
Views: 367
Posted By Ghettobird209
Wow that truely is amazing!!

Wow that truely is amazing!!
Forum: E46 (1999 - 2006) 05-12-2013, 05:50 PM
Replies: 20
Views: 613
Posted By Ghettobird209
But is that warranty Truely 10 years or 150,000...

But is that warranty Truely 10 years or 150,000 miles? because i dont plan on owning the vehicle at that high of mileage. the SULEV is a 06 325CI with 57K miles. And most likely in 3 years or so...
Forum: E46 (1999 - 2006) 05-12-2013, 04:44 PM
Replies: 20
Views: 613
Posted By Ghettobird209
damn and the SULEV is a good deal too.... :(...

damn and the SULEV is a good deal too.... :( honestly i know a little about motors and i know its a super low emmissons motor or what ever but why avoid it like the plague haha
Forum: E46 (1999 - 2006) 05-12-2013, 04:33 PM
Replies: 20
Views: 613
Posted By Ghettobird209
Thanks all for input, I agree price is slightly...

Thanks all for input, I agree price is slightly high. Just wondering Why should i not get the SULEV?? I did notice that when i ran a VIN CHeck on a SULEV car it had a different motor # (m56?) and...
Forum: E46 (1999 - 2006) 05-12-2013, 07:35 AM
Replies: 20
Views: 613
Posted By Ghettobird209
Thinking of buying a 05 325ci

Hey all thinking of buying a 05 325CI with 65K for 15,500 (dealership). Its got Premium, Sport & Cold Weather Packages. also has HK audio system I just have a few questions for you e46'ers and...
Forum: E90/E91/E92/E93 (2006 - 2013) 05-03-2013, 01:08 PM
Replies: 2
Views: 329
Posted By Ghettobird209
Thinking of buying 06 330I (sport,prem,nav) but has been in accident... help!!

Hey there thinking of buying a 06 330I with 57k miles and it looks very clean. Its black/black has premium/sport and Idrive. (I think Xenon and L7 are stock on 330I in 06) like I said the car looks...
Forum: E90/E91/E92/E93 (2006 - 2013) 05-01-2013, 04:31 PM
Replies: 12
Views: 1,170
Posted By Ghettobird209
bump :( lol

bump :( lol
Forum: E90/E91/E92/E93 (2006 - 2013) 04-30-2013, 04:39 PM
Replies: 12
Views: 1,170
Posted By Ghettobird209
if I bought the car would any one be willing to...

if I bought the car would any one be willing to trade for the stock 162's?
Forum: E90/E91/E92/E93 (2006 - 2013) 04-29-2013, 10:57 AM
Replies: 12
Views: 1,170
Posted By Ghettobird209
What rims are these?

Hey all, Thinking about buying this 06 330I and it has these rims on it I've never seen before, the stock options note that it should have BMW LA wheel ellipsoid spoke 162 but it doesn't. It is...
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-19-2013, 10:26 AM
Replies: 42
Views: 2,243
Posted By Ghettobird209
maybe he got a settlement. idk but I know for a...

maybe he got a settlement. idk but I know for a ****ing fact that's not hard earned .
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-19-2013, 10:25 AM
Replies: 42
Views: 2,243
Posted By Ghettobird209
No I would be upset to, but this guy is crying...

No I would be upset to, but this guy is crying and whining over expendable money, This just another 5,000$ to him down the drain that could of been spent on some other luxuries that his momma buys. ...
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-18-2013, 10:14 PM
Replies: 42
Views: 2,243
Posted By Ghettobird209
I would be upset but you have no reason to...

I would be upset but you have no reason to didn't your mom buy you that car...?
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-16-2013, 10:33 PM
Replies: 10
Views: 561
Posted By Ghettobird209
is it really that hard to reach 100k in a...

is it really that hard to reach 100k in a e65..!??!?!?!?
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-16-2013, 05:20 PM
Replies: 1
Views: 228
Posted By Ghettobird209
PDC Retrofit: Has anyone ever actually accomplished it?

So im wondering if anyone has ever actually purchased a PDC kit and retrofitted it? im looking at an 03 its a really good deal only no PDC :cry:
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-15-2013, 10:59 AM
Replies: 2
Views: 489
Posted By Ghettobird209
Thanks for the insight pass427 my daily is a 08...

Thanks for the insight pass427 my daily is a 08 IS 250 and it has really really amazing sound system, im just wondering how this toy is going to sound compared to the Japanese counter part (the...
Showing results 1 to 25 of 71

Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 01:56 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
© 2001-2011 performanceIX, Inc. All Rights Reserved .: guidelines .:. privacy .:. terms