Welcome to Bimmerfest -- The #1 Online Community for BMW related information! Please enjoy the discussion forums below and share your experiences with the 200,000 current, new and past BMW owners. The forums are broken out by car model and into other special interest sections such as BMW European Delivery and a special forum to voice your questions to the many BMW dealers on the site to assist our members!

Please follow the links below to help get you started!

Go Back   Bimmerfest - BMW Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 222
Search took 0.40 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: 04seven45
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 01-09-2017, 12:49 AM
Replies: 3,491
Views: 926,364
Posted By 04seven45
That's saying a lot. Thank you

That's saying a lot. Thank you
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 11-19-2016, 01:12 AM
Replies: 3,491
Views: 926,364
Posted By 04seven45
One more cuz I'm bored ...

One more cuz I'm bored

https://i.imgsafe.org/0090b3da5a.jpeg
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 11-13-2016, 01:45 AM
Replies: 3,491
Views: 926,364
Posted By 04seven45
https://i.imgsafe.org/8275228008.jpeg carwash...

https://i.imgsafe.org/8275228008.jpeg carwash hangs
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 09-12-2016, 11:18 AM
Replies: 30
Views: 2,114
Posted By 04seven45
The springs don't lower it too much. I had H&r...

The springs don't lower it too much. I had H&r springs few years back I don't remember having it rub unless the car had like 4 people in it going over dips etc. you should be fine
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 09-11-2016, 03:35 PM
Replies: 1
Views: 352
Posted By 04seven45
Muffler delete, resonator delete and tips firing...

Muffler delete, resonator delete and tips firing out the back. Had mine for like two years like that. Can't get over it still love it
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 09-11-2016, 03:28 PM
Replies: 30
Views: 2,114
Posted By 04seven45
Rolling them makes no difference in appearance. ...

Rolling them makes no difference in appearance. I have rolled and cut mine but I've committed too deep into the game of modifying. Point is rolling them is safe just get a heat gun and keep the...
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 07-16-2016, 03:20 PM
Replies: 1
Views: 295
Posted By 04seven45
Self bleeding as far as I know.

Self bleeding as far as I know.
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 07-09-2016, 01:39 AM
Replies: 3,491
Views: 926,364
Posted By 04seven45
https://s31.postimg.org/hgeqz3lrv/IMG_20160706_154...

https://s31.postimg.org/hgeqz3lrv/IMG_20160706_154606.jpg
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 05-02-2016, 01:40 AM
Replies: 11
Views: 1,179
Posted By 04seven45
Interesting read. At least now i know to not try...

Interesting read. At least now i know to not try it haha. Thanks for the write up keep us updated
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-28-2016, 11:48 AM
Replies: 4
Views: 357
Posted By 04seven45
+ shipping and youre on the other side of the map...

+ shipping and youre on the other side of the map haha
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-27-2016, 02:07 AM
Replies: 20
Views: 16,507
Posted By 04seven45
Find a new one or send that one in for repairs. ...

Find a new one or send that one in for repairs.


Gotta take the metal plate off of the firewall and possibily move the abs module over.
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-27-2016, 02:04 AM
Replies: 4
Views: 357
Posted By 04seven45
Make offer. I dont care to sell it really. Have...

Make offer. I dont care to sell it really. Have one sitting in my closet. Sometimes it works sometimes it doesnt. I found a seal on a new one so i bought it. Lmk.
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-27-2016, 01:55 AM
Replies: 56
Views: 2,501
Posted By 04seven45
lolll

lolll
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-25-2016, 01:39 AM
Replies: 32
Views: 8,314
Posted By 04seven45
Wouodnt they break them selfs in with use? If...

Wouodnt they break them selfs in with use? If thats what were rffering to
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-25-2016, 01:30 AM
Replies: 5
Views: 586
Posted By 04seven45
Yeah baking it wont do anything the way the cover...

Yeah baking it wont do anything the way the cover was designed on there. I baked mine to where it was damn near butter lol. So I took a dremmel to it. I highly suggest if you take it apart to not try...
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-22-2016, 05:49 PM
Replies: 5
Views: 379
Posted By 04seven45
Boggels me how many people are clueless. ^ ...

Boggels me how many people are clueless. ^

Different offset though thats all.
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-17-2016, 10:23 PM
Replies: 13
Views: 1,016
Posted By 04seven45
Owned my car for 4 years. 2004 i-sport Only...

Owned my car for 4 years. 2004 i-sport
Only things replaced fixd

L7 new one($160
Abs module repaired 100$
Spark plugs and one coil 96$
Replaced all vaccume lines with rubber ones. My labor...
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-17-2016, 10:16 PM
Replies: 56
Views: 2,501
Posted By 04seven45
Looking forward to pics

Looking forward to pics
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-10-2016, 04:18 PM
Replies: 15
Views: 892
Posted By 04seven45
Coilovers, some wide custom 19s maybe 20s murder...

Coilovers, some wide custom 19s maybe 20s murder out windows plus windshield straight pipes lip and idk what else lol. Gotta have a plan and the funds forsure. There is some chips you could do for...
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-09-2016, 05:31 PM
Replies: 2
Views: 317
Posted By 04seven45
3 tons is 6000lbs or like 2700kg whichever you...

3 tons is 6000lbs or like 2700kg whichever you understand. With that being said youre picking up part of the car and your car weighs like 4500lbs meaning yes youre safe to do so lol.
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-06-2016, 01:50 AM
Replies: 7
Views: 513
Posted By 04seven45
To answer your next question. I dont know where...

To answer your next question. I dont know where you can find one but if you have 1200$ to throw away then go to the dealer. I would sewrch local junk yards they average between 350-500$ at pick and...
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-06-2016, 01:47 AM
Replies: 7
Views: 513
Posted By 04seven45
Wrong picture format. But sounds like youre...

Wrong picture format.

But sounds like youre talking about the L7 its the amp that controls the stereo etc. this part.
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-06-2016, 01:42 AM
Replies: 15
Views: 702
Posted By 04seven45
Nope, Power steering goes out with module. I have...

Nope, Power steering goes out with module. I have that issue at this exact moment lol. Abs module is still in no power steering etc.

I would check the pads and replace the sensors
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-05-2016, 06:51 PM
Replies: 15
Views: 702
Posted By 04seven45
Check sensors on the brake pads. Chances are...

Check sensors on the brake pads. Chances are youre due for brake pads. Does your parking brake work?
Forum: 7 Series - E65 / E66 (2002 - 2008) 04-05-2016, 06:50 PM
Replies: 14
Views: 771
Posted By 04seven45
That would be called staggered. Same size all...

That would be called staggered. Same size all around is squared set up, commonly found on trucks and awd cars. Square set up with lips on a car like ours is awkward lol.
Showing results 1 to 25 of 222

Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 11:35 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
© 2001-2015 performanceIX, Inc. All Rights Reserved .: guidelines .:. privacy .:. terms