Bimmerfest - BMW Forums - Conversation Between Missmodena310 and drive by72



Go Back   Bimmerfest - BMW Forums > Missmodena310

Conversation Between Missmodena310 and drive by72
Showing Visitor Messages 31 to 40 of 142
  1. drive by72
    06-07-2011 09:41 PM
    drive by72
    LMAO I havent seen that one. The sad part is these people are actually trying... I always hope the crazy ones get it repo'd cause I wanna see their reaction. Did you see the one where the guy tried driving his truck off the thinger?
  2. Missmodena310
    06-07-2011 09:39 PM
    Missmodena310
    o yea if i get more than 5 hrs of sleep im useless, i function on no sleep lol
  3. Missmodena310
    06-07-2011 09:37 PM
    Missmodena310
    omg that one is great! i love the one where they ask where disneyland is located, in which countries? they said africa CUBA and the USA....come on cuba?! are you ****ing kidding me? like ok africa what ever, stupid yes, but cuba? what kind of stupidity is that?
  4. drive by72
    06-07-2011 09:35 PM
    drive by72
    Im like the exact opposite, without 12 hours of sleep Im dead the next day. It sucks cause I gotta choose between being cool or being awake...haha. I just watched the one where the girl says she got straight A's and didnt even know who flew the kite with the key to attract lightning back in the 1700s...
  5. Missmodena310
    06-07-2011 09:23 PM
    Missmodena310
    o and i have never been a big sleeper, i also have 2 cases of red bull lmao
  6. Missmodena310
    06-07-2011 09:21 PM
    Missmodena310
    I function on little to no sleep, 2mro is going to be a 6 am to 1 am the next day, day. and i work next week along with finals lmao. I got **** sleep last night I need to go camping, fishing, n shootin.
    OMG my boss and i were watching repo games the other night that **** is so funny! the people are so stupid!
  7. drive by72
    06-07-2011 09:18 PM
    drive by72
    Oh my. Sounds like a helluva weekend. Good job selling the stuff, I wish I could do that... Please tell me how you can function on such little sleep? Thats crazy, I'd like collapse if I went half as long without sleep. It almost happened today when I was test driving a customers vehicle...
    Ah, I'm okay. We opened our pool a few days ago, and today at 645pm it was 94 degrees. In Wisconsin. Yeah. On a side note, I'm watching Repo games and all I gotta say is
  8. Missmodena310
    06-07-2011 09:12 AM
    Missmodena310
    O wow nice yet sad! o wow how do i even start i saw some old friends of mine i havent seen in about 9 years, my best friend from work cooked me dinner and made me my fav drinks, we chilled watched saving silverman. and the next day at work i was walking to my bosses and i was grabbed by the arm im like wtf i looked up and i saw it was my old friend who i havent seen in years we sat and talked for a while. later my dads old biz partner stopped by after like friggn 12 years, everyone was like omg you look beautiful blah blah blah, i kinda got into it with my boss but it was fine. i did really well solda 5 carat diamond eternity band, and a 3 carat mens band as well. i am dying to take a break and go camping shootn n fishing i have had a mega stressful weekend, sunday night i worked 6 am to 8 pm then got a few hrs sleep drove 6 hours back to la for my gfs operation came home and had a ton to do and then went to bed at 10. this morning was horrible. how are you doing!
  9. drive by72
    06-06-2011 09:58 PM
    drive by72
    Do tell!

    Im delightful. Just sold the E30 and possibly buying an E34 to fix maybe part out...
  10. Missmodena310
    06-06-2011 02:03 PM
    Missmodena310
    o boy howdy what a weekend how are you doing!

All times are GMT -7. The time now is 10:09 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
vBulletin Security provided by vBSecurity v2.2.2 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.
© 2001- VerticalScope Inc. All rights reserved.