BMW Forum - BimmerFest BMW Forums banner

325i Achterruit gaat niet omhoog of blijft niet omhoog

1.5K views 2 replies 3 participants last post by  Pilgrim  
#1 ·
Ik heb wat onderzoek gedaan en gezien dat het hoogstwaarschijnlijk de regulator is. Ik wilde het jullie hier vragen om te bevestigen. Een van mijn collega's ging op de achterbank zitten en sloeg de deur een beetje dicht. Ik hoorde een brekend geluid in de deur en de ruit zakte ongeveer 7 tot 10 cm. Het klonk alsof er iets uit de deur viel. Toen ik hem later omhoog trok, raakte de tint helemaal onderaan bekrast.... Ik ben benieuwd of dat het probleem is. Wat is de beste manier om hem in de tussentijd helemaal omhoog te houden? Ik heb hem omhoog getrokken en afgeplakt, maar er lijkt altijd een kleine spleet aan de bovenkant van de ruit te zitten?

#2 ·
Ik heb wat onderzoek gedaan en zag dat het hoogstwaarschijnlijk de regulator is. Ik wilde het jullie hier vragen om te bevestigen. Een van mijn collega's ging op de achterbank zitten en sloeg de deur een beetje dicht. Ik hoorde een brekend geluid in de deur en de ruit zakte ongeveer 3 tot 4 inch. Het klonk alsof er iets uit de deur viel. Toen ik hem later omhoog trok, raakte de tint helemaal onderaan bekrast.... Ik ben benieuwd of dat het probleem is. Wat is de beste manier om hem in de tussentijd helemaal omhoog te houden? Ik heb hem omhoog getrokken en dan afgeplakt, maar er lijkt altijd een kleine spleet aan de bovenkant van de ruit te zitten?
Ja, toen ik mijn 325xi had, heb ik er 4 van vervangen, dat komt vaak voor. Bel je lokale autosloperij en doe het zelf, het staat op YouTube. Houd hem in de tussentijd gewoon met tape omhoog.

#3 ·
Ik heb zelfs de elektrische raamschakelaars losgekoppeld en de ramen zo nodig met een stuk bezemsteel omhoog gehouden. (Koppel de raamschakelaar los, zodat je niet probeert hem te laten zakken!)