BMW Forum - BimmerFest BMW Forums banner

9 jaar met mijn E46 om dit ermee te laten doen...

5.6K views 39 replies 27 participants last post by  998550  
#1 ·
Shad, je hebt gelijk. Dit verdient een eigen draad.

De persoon aan wie ik mijn auto verkocht, leek een cool persoon te zijn die voor de auto zou zorgen. Ik heb de auto een paar keer in de buurt gezien en uit het niets zag ik hem met deze mods.....

- Sportsticker op de portieren
- Achtervleugel
- Kleine sticker op de motorkap boven de koplamp van de bestuurder
- Sticker op de achterruit

:cry::cry::cry::cry:

Als ik het geld niet nodig had en ruimte voor de auto had gehad, had ik hem gehouden en er een woon-werkverkeer of circuitauto van gemaakt.

Attachments

#3 · (Edited)
Ooh.. hij denkt misschien dat het nu cool is, maar eigenlijk zegt het "mijn eigenaar is een idioot, ik ben ten dode opgeschreven". Zelfs DAT zou op een iets coolere manier kunnen worden gedaan met behulp van M-stickers en M-spoiler.

• Like
Reactions: All2kool
#5 ·
En verschillende wielen voor en achter...of is dat het reservewiel?
Eigenlijk lijkt het tot nu toe vrij mild voor mods.

Geplaatst via Tapatalk gedownload naar mijn neurale implantaat

#6 ·
De nieuwe 'upgrades' zijn absoluut ook niet mijn kopje thee. Auto's en huizen waar je nooit meer naar terug kunt kijken. Daarom verkoop ik mijn E46 en E63 nooit. Ik zou het niet kunnen verdragen om het te zien.

Aan de andere kant, bij sommige van mijn exen is het wel leuk om te zien hoe sommige van hun berichten opduiken door de kruisbestuiving van sociale media van oude vrienden en het afval te zien waar ze mee bezig zijn.

owns 2018 BMW 540i x-drive
#7 ·
Niet dat ik het gedaan zou hebben, maar het laat de auto wel een beetje opvallen ten opzichte van de rest. Maar daar is maatwerk voor. Ik ben het er echter mee eens dat het pijn doet om iets te zien dat je niet leuk vindt aan je voormalige geliefde auto waar je afscheid van moest nemen.

#18 ·
Als iemand je E46 zo erg verprutst, dat de oprichter van het forum langskomt om zijn mening te geven. :lmao:
:rofl::rofl::rofl: Ik ging hetzelfde zeggen, ik heb hem in de reguliere forums zien posten haha.

Ja, de mods zijn totaal niet smaakvol. Wat een schande....

Het achterwiel is een reservewiel. Ik heb hem verteld dat de OZs zomerbanden hadden, weet niet zeker of hij het afgelopen winter heeft gebruikt.

#12 ·
Het is lang geleden dat ik in mijn ballen ben geschopt (door de vrouw van mijn sensei :yikes:), maar ik herinner me de pijn nog steeds....

#16 ·
Zo triest... Kun je op de afbeelding met volledige resolutie de stickers op de deurgrepen lezen? Ik ben bijna bang om het te vragen, maar ziekelijke nieuwsgierigheid heeft me te pakken. Het is weer een harmonische van een diep, echoënd "WAAROM...?!".

Omdat ik je hier een beetje ken, is zijn ergste belediging voor de auto de vuile wielen. :cry:

Misschien heeft de zogenaamde beheerder aan wie je het hebt verkocht, het onlangs aan iemand anders verkocht. Als dat zo is, kun je je beter voelen omdat je hem niet verkeerd hebt begrepen. :thumbup:

#17 ·
Shad, je hebt gelijk. Dit verdient een eigen draad.

De persoon aan wie ik mijn auto verkocht, leek een cool persoon te zijn en die zou voor de auto zorgen. Ik heb de auto een paar keer lokaal gezien en uit het niets zag ik hem met deze mods.....

- Sportsticker op de zijdeuren
- Achtervleugel
- Kleine sticker op de motorkap boven de koplamp van de bestuurder
- Sticker op de achterruit

:cry::cry::cry::cry:

Als ik het geld niet nodig had en ruimte voor de auto had gehad, had ik hem gehouden en er een woon-werkverkeer of raceauto van gemaakt

#19 ·
Wauw. Ik hou van veel sporten (voetbal, American football, honkbal, etc.) maar ik had er nooit aan gedacht om dat op de zijkant van mijn auto te adverteren. Als iemand de eigenaar ziet, vraag dan alsjeblieft waar hij de sticker vandaan heeft en of ze er een hebben met "wetenschap" of "houtbewerking", want ik hou van die dingen net zoveel als van sport en wil geen copycat zijn. Oei!

#20 ·
De spoiler is lelijk en kan niet verwijderd worden zonder wat sporen achter te laten.
De andere stickers zijn naar mijn mening geen probleem. Ze kunnen gemakkelijk verwijderd worden.

Geen commentaar op de wielen.

#23 ·
Ik ben er zeker van dat dit voertuig het niet is, maar misschien probeert de eigenaar te doen alsof het een BMW sportmodel is. Wat dom lijkt, omdat alleen mensen met een BMW ĂĽberhaupt zouden weten wat dat betekent. EN weten dat het BS is.
De enige mensen die echt om de verschillende uitvoeringen van auto's geven, zijn autoliefhebbers. En je kunt autoliefhebbers niet voorliegen. Daarom heeft het geen zin om over die onzin te liegen. Gewoon niet.

Op een autoshow die we in 2018 bezochten, was er een man met een CTS coupé. Hij had de 3.6L V6 (in principe standaard, let wel). Hij had overal Audi S-Line spullen samen met allerlei koolstofvezel dit en dat. Het zag er kitscheriger uit dan een kleverige vliegenval.

Hij vertelde mensen dat het een absurd vermogen produceerde, de 1/4 mijl in 12.xxx kon rijden, enz. Weet je... gewoon een vervelende klootzak zijn.

De man zag me foto's van zijn auto maken, dus zei hij: "Oh, vind je mijn auto leuk, hè?"
Ik vroeg: "Het is een CTS-V, toch?!" helemaal enthousiast, wetende dat het verdomme niet zo was.
"Nee, man. Het is gewoon de 3.6 V6, maar het-…"
Ik onderbrak hem met: "Wacht, wacht, wacht. Het is geen CTS-V? Oh, nou dan maakt het niet uit", en liep prompt weg, zonder hem een kans te geven om te spreken.

Geniet van de... uh... CTS S-Line?

Image

Image

#24 ·
Sorry, de enige redelijke reactie hier is - Accepteer het. Je wilde het niet of hield er niet genoeg van om het vast te houden, maar nu wil je de koper publiekelijk vernederen en bespotten die er duidelijk trots op is? Nogmaals sorry, maar zelfs als je denkt dat je smaak op de een of andere manier superieur is (?!), moet je je gevoel voor vrijgevigheid uitbreiden als het om anderen gaat.

#26 ·
Sorry, de enige redelijke reactie hier is - Kom er overheen.
Je wilde het niet of hield er niet genoeg van om het te behouden, maar nu wil je de koper publiekelijk vernederen en belachelijk maken die er duidelijk trots op is?
Nogmaals sorry, maar zelfs als je denkt dat je smaak op de een of andere manier superieur is (?!), moet je je gevoel voor vrijgevigheid uitbreiden als het om anderen gaat.
Weet je dit zeker? Hoe weet je dat hij al die dingen niet op de auto heeft gezet om grappig te zijn of om van zijn auto een meme te maken of zoiets?

#25 ·
Is het niet de bedoeling van afscheid nemen van onze oudere BMW's om iemand anders de kans te geven de ultieme rijmachine te ervaren en hun interpretatie ervan te hebben ***x1f914; Leven en laten leven man... Als het zo belangrijk voor je was, had het in je oprit moeten blijven.