Geen belediging bedoeld, maar spreken de huidige modellen van BMW iemand op die manier aan? Ik denk absoluut aan de 135, maar de 650 heeft iets vrouwelijks, net als de Z4 Roadster.
Enige meningen, opmerkingen, kritiek, enz.?
Om te beginnen, elke uitspraak als deze zal sommige mensen beledigen... dat wist je in het begin, maar daar gaat het niet om...
Het is interessant hoe je de 1-, 6- en Z-serie probeert te classificeren als chick cars, maar de 3 duidelijk als niet... (dat is de helft van de BMW-autolijn exclusief SUV's...)
Ik zie meer vrouwen in een 3-serie rijden... maar dat maakt het geen chick car... en het is grappig dat je dat nooit opmerkt... de 3-serie is de meest voorkomende BMW en in absolute aantallen zijn er meer vrouwen die een 3-serie rijden en bezitten dan alle 6-series ooit geproduceerd... alleen al vanwege de enorme aantallen en de vele verschillende versies van het voertuig...
Verkopers zullen je alles vertellen om je auto te haten, zodat je een andere krijgt... het maakt niet uit wat je auto is, het is de oudste truc in het boek... dus elke verkoper zal elke vrouwelijke koper ervan overtuigen dat hun product de ultieme chick car is...
Verkoper 101: laat de koper zijn huidige auto haten, zodat hij besluit alle gevoeligheden te negeren en te kopen wat je ook aanbiedt...
De Lexus is een rustige auto... maar op geen enkele manier een chick car... Ik zie er ook veel mannen in rijden...
Dus ik zie een paar chicks in een 911 C4S rijden... ik denk dat dat ook wel een chick car moet zijn???
Op het 6-forum hebben we een paar vrouwelijke eigenaren... maar ik zou zeggen dat de demografie meer naar mannen neigt... maar we zouden het geweldig vinden als er meer chicks in de 6 zouden rijden en zich bij ons zouden aansluiten...
Kortom, er bestaat niet zoiets als een chick car... zelfs de mini is geen chick car en de smart car is geen chick car...
Er bestaat ook niet zoiets als een mannenauto of zelfs een mannentruck... Ik zie de hele tijd vrouwen in Silverado half tons rijden... en ik zie gespierde mannen in mini's...
Iedereen die een stereotype nodig heeft om in zijn imago te passen, heeft wat problemen met het bepalen van zijn ware identiteit...
Uiteindelijk koop je de auto die je leuk vindt... Ik had bijna de M roadster... dat is een mooie auto en op geen enkele manier een chick car... en ik heb vrienden met 3-series en ik moet zeggen dat het geweldige auto's zijn... de M3 is een beest... maar chicks zijn vrij om hem te bezitten als ze willen...
Maar blijf uit de buurt van de 6-serie... de ongebruikelijke styling kan mensen doen denken dat je een chick bent... erger nog als je een cabrio krijgt... top down met de grote bangle-kont zou je zeker rijden in wat JIJ zou beschouwen als een chick car...