BMW Forum - BimmerFest BMW Forums banner

Kasjmierzilver

14K views 14 replies 9 participants last post by  myBMW535  
#1 ·
Heeft iemand deze kleur? Zo ja, zou u dan een foto willen plaatsen? Ik heb het in de advertenties gezien en het ziet er geweldig uit! Maar ik heb het nog nooit in het echt gezien. Ik vraag me af of het meer een beige/gouden tint is of zilver/grijsachtig? Ik dacht dat het een goede kleur zou kunnen zijn om te overwegen met een aluminium/zwart interieur. Ik dacht dat Titanium Zilver mooi is, maar te fel voor mijn smaak.

#2 ·
Heeft iemand deze kleur? Zo ja, kunt u dan een foto plaatsen? Ik heb het in de advertenties gezien en het ziet er geweldig uit! Maar ik heb het nog nooit in het echt gezien. Ik vraag me af of het meer een beige/gouden tint is of zilver/grijsachtig? Ik dacht dat het een goede kleur zou kunnen zijn om te overwegen met aluminium/zwart interieur. Ik dacht dat Titanium Silver mooi is, maar te fel voor mijn smaak.
Hier is een foto van mijn Cashmere Silver 535i in de Welt. De kleur is moeilijk te beschrijven, maar ik zie geen gouden tint. Het interieur is Oyster/zwart nappa met antraciet afwerking.

Attachments

#4 ·
nice color! looks like a bit of pink tones there unless it's the indoor lighting
Ik zie geen roze als ik naar de auto kijk. Meer een bruinachtig beige met een vleugje grijs, maar zoals ik al zei, je ziet geen gouden tinten, zoals bij sommige andere auto's met vergelijkbare lak. Hier is een andere foto waarmee je de lak kunt vergelijken met de kleur van de wielen, maar je moet echt een auto met deze lak opsporen om te zien of je hem mooi vindt.

Attachments

#6 ·
De Cashmere Silver-buitenkant van mijn 535i uit 2011 ziet er geweldig uit met een zwart Nappa lederen interieur, geventileerde stoelen, donkerhouten bekleding en een antracietkleurige hemelbekleding, zonneschermen op de achterruiten (Prem Pkg 2) en 30% keramische tint. Heb veel complimenten gekregen van anderen, waaronder medewerkers van mijn BMW-dealer. De auto lijkt zilver van kleur te zijn in de zon, een vleugje bruin met zilver binnenshuis. Als je in een warm klimaat woont zoals ik (Texas), zorgt een lichtere kleur voor een koeler interieur. Ik ben niet tegen zwarte auto's - mijn '98 Z3 heeft een zwarte buitenkant, stoelen en een zwarte kap - maar een lichtere kleur staat bijzonder goed op deze auto.

Attachments

#10 ·
Ik heb deze in het wild gezien, ik zou zeggen dat er een lichte goudtint is, maar niet genoeg om het op de "krijg deze kleur nooit"-lijst te zetten.
Ja. Maakt het "interessant, hmm" in plaats van "wat is dat in hemelsnaam!?!!"

#13 ·
Eindelijk kon ik deze kleur traceren bij een lokale dealer. Heb er goed naar gekeken op een met sneeuw bedekte parkeerplaats. Het heeft absoluut een heel lichte beige tint. De kleur ziet er erg ongewoon uit, maar ik realiseerde me dat het niets voor mij is. Ga waarschijnlijk voor Sophistograu. ED 10-6-11 9 uur.:)