Mijn expansievat had een scheur gekregen, dus ik heb het vervangen door een aftermarket exemplaar... twee keer... heb ze op ebay gekocht voor 30$, beide hadden binnen een paar weken een lek bij de onderste slangverbinding. Toen besloot ik wat $ uit te geven aan een originele BMW OEM, kreeg het gisteren... en het lekt nu uit de bovenste fitting die volledig los zit.
Wat doe ik hier verkeerd? Is het zo'n probleem om een expansievat te krijgen met de juiste fittingdiameters? Ik heb er nog een OEM op amazon gekocht, zal het over een dag of twee proberen, maar daarna geef ik het op, ik zal gewoon naar de dealer moeten gaan en waarschijnlijk 500$ betalen om het expansievat te vervangen. :dunno:

Wat doe ik hier verkeerd? Is het zo'n probleem om een expansievat te krijgen met de juiste fittingdiameters? Ik heb er nog een OEM op amazon gekocht, zal het over een dag of twee proberen, maar daarna geef ik het op, ik zal gewoon naar de dealer moeten gaan en waarschijnlijk 500$ betalen om het expansievat te vervangen. :dunno: