BimmerFest BMW Forum banner

F30 Angel Eye Codering

11K views 8 replies 3 participants last post by  trcb777  
#1 ·
Hoi mensen,
Weet iemand of we de helderheid van het licht (met de rode pijl) kunnen aanpassen? Ik heb tagfahrl op uit gecodeerd en zag dat de Angel Eye uitgaat en alleen dit deel nog aan is, dus waarschijnlijk kunnen we de helderheid hiervan ook aanpassen als STANDL...
Bedankt

Attachments

#7 ·
Nee, de mijne stond al op 100% (64), ik ben overgeschakeld naar 13,7 om het te controleren, maar er veranderde niets, dus het lijkt erop dat dit licht al op volle kracht staat door de OEM... Weet u of het mogelijk is om de angel eye te dimmen wanneer we richtingaanwijzers gebruiken? Zoals bij AUDI of BMW 125i? Bedankt

#9 ·
Deze twee hieronder heb ik veranderd en het werkte. Probeer dit eens en oordeel zelf

FEM_BODY 3062 MAPPING_STANDL_V_L_PWM_LEVEL_1 32 8 Verander de helderheid van de Angel Eye wanneer de koplampen aan zijn (links)
FEM_BODY 3062 MAPPING_STANDL_V_R_PWM_LEVEL_1 32 8 Verander de helderheid van de Angel Eye wanneer de koplampen aan zijn (rechts)
Ik denk dat ik die code heb veranderd en dat het werkte, maar het leek alleen de angel eye helderder te maken, niet het wenkbrauwgedeelte. Weten we de code voor alleen de wenkbrauw of werkt het allemaal samen?