BMW Forum - BimmerFest BMW Forums banner

Voetruimtemodule (frm) Ik heb hulp nodig alsjeblieft

7.1K views 9 replies 3 participants last post by  FLBimmer  
#1 ·
Hé jongens
Dus mijn frm-module is kapot gegaan en ik heb geen stroom meer voor iets in de auto, geen lichten, geen ramen etc. Dus ik probeer een gebruikte te kopen en te vervangen. De vraag is: moet ik precies dezelfde kopen met onderdeelnummer en alles? Want ik kan niets vinden dat op de mijne lijkt. Mijn auto is een 328xi 2010, dus heeft het invloed als ik een gebruikte uit 2011 of 2009 koop? Gelieve te antwoorden.

#2 ·
Hé jongens
Dus mijn frm-module is kapot gegaan en ik heb geen stroom meer voor iets in de auto, geen lichten, geen ramen etc. Dus ik probeer een gebruikte te kopen en deze te vervangen. De vraag is: moet ik precies dezelfde kopen met onderdeelnummer en alles? Want ik kan niets vinden dat op de mijne lijkt. Mijn auto is een 328xi 2010, dus heeft het invloed als ik een gebruikte koop uit 2011 of 2009? Gelieve te antwoorden
Je hebt een FRM3 nodig. Als je adaptieve HL's en Xenon hebt, zorg er dan voor dat je de juiste krijgt. Alles vanaf 2010 of nieuwer.

#3 ·
Hé jongens
Dus mijn frm-module is kapot gegaan en ik heb geen stroom meer voor iets in de auto, geen lichten, geen ramen etc.. dus ik probeer een gebruikte te kopen en te vervangen. De vraag is: moet ik precies dezelfde kopen met onderdeelnummer en alles? Want ik kan niets vinden dat op de mijne lijkt. Mijn auto is een 328xi 2010, dus heeft het invloed als ik een gebruikte uit 2011 of 2009 koop? Gelieve te antwoorden
Je hebt een FRM3 nodig. Als je adaptieve HL's en Xenon hebt, zorg er dan voor dat je de juiste krijgt. Alles vanaf 2010 of nieuwer.
Kan ik een frm3 krijgen? De mijne zijn halogeen koplampen of moet het onderdeelnummer overeenkomen?

#4 ·
Kan ik een frm3 krijgen? De mijne zijn halogeen koplampen of moet het onderdeelnummer overeenkomen?
Nee, het hoeft niet overeen te komen, maar probeer er een te krijgen van een andere E-serie 2010 of later. Je moet het standaard op je auto laten coderen en ik zou ook winkfp gebruiken om je VIN bij te werken/te schrijven.Sent from my SM-T530NN using Bimmerfest mobile app

#6 ·
Ik ga voorstellen dat je waarschijnlijk een goede onafhankelijke BMW garage moet vinden om dit te doen. Als wat ik zeg geen zin voor je heeft, valt dit buiten je kennisgebied. Zelfs als je een nieuw vervangend onderdeel van BMW koopt, moet het nog steeds gecodeerd/geprogrammeerd worden voor je auto. Modules zijn niet iets dat je zomaar kunt vervangen en dat klaar is voor gebruik.

#7 ·
Hé jongens
Dus mijn frm-module is kapot gegaan en ik heb geen stroom meer voor iets in de auto, geen lichten, geen ramen etc. Dus ik probeer een gebruikte te kopen en deze te vervangen. De vraag is: moet ik precies dezelfde kopen met onderdeelnummer en alles? Want ik kan niets vinden dat op de mijne lijkt. Mijn auto is een 328xi 2010, dus heeft het invloed als ik een gebruikte koop uit 2011 of 2009? Gelieve te antwoorden
Er is een terugroepactie voor bepaalde modellen voor de FRM-module. Mijn lokale dealer heeft de mijne net vervangen. Ik heb mijn auto binnengebracht voor de terugroepactie voor airbags en de nox-sensoren. De airbags waren niet beschikbaar. Maar ze hebben de nox-sensoren en de FRM-module vervangen. Dit is een maand geleden. Neem contact op met uw dealer in de buurt, niet met uw onafhankelijke garage en/of ga naar de bmwna-site om er zeker van te zijn dat uw voertuig en het juiste model gedekt zijn. Wat de mijne betreft, heeft bmw de hele rekening betaald. [emoji106]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Bimmerfest mobile app

#8 ·
Goed punt. Dat was ik vergeten. FRM heeft een verlengde garantie tot 8 jaar/125k mijl. Als u geen van beide overschreden heeft, is het de moeite waard om het te proberen.

#9 ·
Goed punt. Dat was ik vergeten. FRM heeft een verlengde garantie tot 8 jaar/125.000 mijl. Als u geen van beide overschreden heeft, is het de moeite waard om het te proberen.

Verzonden vanaf mijn SM-T530NN met Bimmerfest mobile app
[emoji106] De dealer zal waarschijnlijk blij zijn om uw rekening te betalen, mijn vriend. Mijn rekening kwam uit op $10,50. Het was het minste bedrag dat ik ooit van de dealer heb gekregen. Ik heb een foto van die rekening gemaakt en nu hangt hij in mijn kamer. [emoji23]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Bimmerfest mobile app