Bimmerfest BMW banner

1 - 12 of 12 Posts

·
Ex-Dictator
Joined
·
26,111 Posts
Rip, all the licences have your picture, what's up withthat ? :D
 

·
Registered
Joined
·
12,472 Posts
Ripsnort said:
Very disturbing! Doesn't this break some kind of privacy law?!? Enter your name and see if your's comes back. Mine did!

http://www.license.shorturl.com/
OMG:yikes: :yikes: that is scary... My picture even shows up better here than on my actual license... :eek:
 

·
Ex-Dictator
Joined
·
26,111 Posts
Re: Re: Hmm, our licenses are now on the internet!

Sabrina said:


OMG:yikes: :yikes: that is scary... My picture even shows up better here than on my actual license... :eek:
do you have a license ? :dunno:
 

·
Registered
Joined
·
12,472 Posts
Re: Re: Re: Hmm, our licenses are now on the internet!

Alex Baumann said:


do you have a license ? :dunno:
You are right... sorry correction... :( When I had a license... :) ...

Guess what?? :eeps: A cop actually passed me today without pulling me over... :thumb: Today is going to be a great day!!! :thumb:

I got pulled over the other day... the cop said he was going 72 and all he knows is that I flew by him, so he couldn't give me a ticket because he didn't know how fast I was actually going, but I needed to slow down... hehehe... btw... I couldn't find my license at the time either... hehehe ;) :p
 

·
Ex-Dictator
Joined
·
26,111 Posts
Re: Re: Re: Re: Hmm, our licenses are now on the internet!

Sabrina said:
I got pulled over the other day... the cop said he was going 72 and all he knows is that I flew by him, so he couldn't give me a ticket because he didn't know how fast I was actually going, but I needed to slow down... hehehe... btw... I couldn't find my license at the time either... hehehe ;) :p
When he had pulled over, you could've said you were looking for the brake pedal :D
 

·
Ex-Dictator
Joined
·
26,111 Posts
Ripsnort said:
We're all brothers going waaaaaay in time, right? ;)
I hate Darwin :D and I don't believe in his theory too.
 

·
Registered
Joined
·
12,472 Posts
Re: Re: Re: Re: Re: Hmm, our licenses are now on the internet!

Alex Baumann said:


When he had pulled over, you could've said you were looking for the brake pedal :D
I couldn't use that excuse... I'm brunette... ;) :p

btw... do you know why a blonde can't call 911??? :dunno:

She can't find the 11... :lmao: :p
 

·
Registered
Joined
·
12,472 Posts
in_d_haus said:
Wont load for me. I tried Netscape and IE... maybe it's too busy :dunno:
OMG... :yikes: You know what THAT means.... :eek: :eeps: don't you??? :confused: :p
 

·
Registered
Joined
·
2,601 Posts


Hmmmm :)

"Gotcha, [Recipient's first name]!!

You didn't really think you could get someone's
driver's license over the internet, did you ;)"

Oh you people with your jokes....;)
 
1 - 12 of 12 Posts
Top