BMW Forum - BimmerFest BMW Forums banner

Bmw tis

21K views 14 replies 9 participants last post by  HerbP  
#1 ·
Hallo, Nou, ik heb de nieuwe auto opgehaald, ik zal wat foto's plaatsen als ik hem naar mijn standaard heb gepoetst. Ik weet dat het geen zes is, maar het heeft zijn eigen voordelen.
Ik heb moeite om een kopie of toegang te vinden tot een TIS uit 2010/11. Alle online exemplaren die ik kan vinden, zijn tot 2008, net als mijn eigen exemplaar. Kan iemand alsjeblieft helpen!!

#2 ·
BMW TIS voor 2010/2011

Kan iemand helpen? Alle exemplaren die ik online of op schijf kan vinden voor de BMW TIS zijn slechts tot 2008. Sommige van de ETK zijn tot 2011 gegaan. Maar ik probeer een schijfkopie van 2010/2011 te verkrijgen of op zijn minst toegang tot een kopie...... Ik heb REALOEM-onderdelen gecontroleerd die in orde zijn, maar geen links naar een latere TIS..... kan iemand advies geven?

#3 ·
Weet je hoe je torrents gebruikt? De nieuwere versies zijn daar beschikbaar.

#5 · (Edited)
Sommige mensen fronsen de wenkbrauwen over torrents omdat ze voornamelijk worden gebruikt om geripte cd's, dvd's of software te delen. Maar je kunt er bijna alles op vinden.

Eén STEVIG advies. Koop de beste antivirussoftware die je kunt kopen voordat je iets downloadt van een torrentsite. Ik raad ESET NOD32 of Kaspersky aan. Het is zelfs een goed idee om torrents alleen te gebruiken op één systeem in je huis waar je niet veel om geeft (bijv. een oude laptop) Vertrouw niet op waardeloze antivirussoftware zoals Norton of McAfee etc.... Al bang?

1) Download utorrent (google ernaar) en installeer het programma
2) Ga naar een van deze "top 10 torrentsites" en zoek naar de software die je wilt. Sorteer je resultaten op de meeste Seeders en download NIETS dat minder dan twee dagen geleden is geĂĽpload (nieuwe uploads hebben waarschijnlijk virussen en worden snel door gebruikers als gevaarlijk geĂŻdentificeerd)
3) Download het torrentbestand (een klein bestand met details over de "hoofd"bestanden die je uiteindelijk krijgt)
4) Laat uTorrent het kleine torrentbestand automatisch openen en kijk/wacht tot de bestanden zijn gedownload.

Als je niet kunt vinden wat je zoekt op één site, bekijk dan een paar andere. Helaas is een van de beste torrentsites (btjunkie) onlangs vrijwillig gestopt.

#6 ·
#8 ·
LEUK! De officiële online versie van de ETK, 100% up-to-date. Bedankt voor de link.

#11 ·
Zou deze tot 08 werken op mijn 06 330i? Is er hier iemand bereid om afstand te doen van hun oudere exemplaren die voor mijn auto werken?