Deze thread is geopend als reactie op vragen die vandaag in deze thread zijn gesteld:
- E39 (1997 - 2003) > Mistlampen en centraal remlicht
Kortom, ik kon de instructies "maak gewoon de lampafdekking los" niet begrijpen die in die thread werden gegeven toen iemand vroeg hoe hij bij de derde remlichtlamp kon komen.
Blijkbaar ben ik niet de enige die in de war is door de simpele instructies:
- E39 (1997 - 2003) > Achterste centrale remlicht
- E39 (1997 - 2003) > Hoe vervang ik de centrale remlichtlamp in de achterruit?
De OP vraagt ​​hoe hij bij het 3e remlicht kan komen - en - het antwoord is ... absoluut niets.
De verwarring is ook duidelijk in deze thread:
- E39 (1997 - 2003) > Achterlichten controleren?????
Waar een poster, na het kijken, nog steeds vraagt:
- De achterste kentekenplaatverlichting vervangen/repareren/verwijderen
Dus, om waarde toe te voegen aan de tribale kennis in dit forum, volgt hieronder een meer gedetailleerde dan waarschijnlijk noodzakelijke DIY om uw BMW E39 derde (centrale) remlichtlamp & lamphouder (die blijkbaar vaak gesmolten is tegen de tijd dat u erbij kunt) te verwijderen en te vervangen.
Zoals altijd, verbeter de waarde door details toe te voegen.
EDIT: Gezien het feit dat deze fitting blijkbaar vaak smelt, en dat BMW het onderdeelnummer van de lamp meer dan eens heeft vervangen, is het absoluut noodzakelijk dat we het exacte onderdeelnummer verduidelijken (er wordt vaak gezegd dat dit een Sylvania Osram #7506 halogeenlamp is - en altijd gezegd dat deze zilvergebaseerd is in plaats van messing - dus - de keuze van de lamp kan in feite het probleem zijn met de gesmolten fittingen).
- V: Er zijn drie onderdeelnummers voor lampen in Realoem, waarvan er slechts één is vervangen. Wat is het juiste onderdeelnummer voor de lamp?
- E39 (1997 - 2003) > Mistlampen en centraal remlicht
Kortom, ik kon de instructies "maak gewoon de lampafdekking los" niet begrijpen die in die thread werden gegeven toen iemand vroeg hoe hij bij de derde remlichtlamp kon komen.
Blijkbaar ben ik niet de enige die in de war is door de simpele instructies:
- E39 (1997 - 2003) > Achterste centrale remlicht
-
-
-
- Waarna de OP zijn verwarring verduidelijkt met de vraag, geherformuleerd als:
- Op welk punt de thread gewoon eindigt.
- E39 (1997 - 2003) > Hoe vervang ik de centrale remlichtlamp in de achterruit?
De OP vraagt ​​hoe hij bij het 3e remlicht kan komen - en - het antwoord is ... absoluut niets.
De verwarring is ook duidelijk in deze thread:
- E39 (1997 - 2003) > Achterlichten controleren?????
Waar een poster, na het kijken, nog steeds vraagt:
En nog een poster, ook na het kijken, vraagt ​​op dezelfde manier:
Het blijkt, net als bij de kentekenplaatverlichting, dat het bereiken van de centrale remlichtlampassemblage beschamend 'duidelijk' is, pas nadat je het daadwerkelijk hebt gedaan:
- De achterste kentekenplaatverlichting vervangen/repareren/verwijderen
Dus, om waarde toe te voegen aan de tribale kennis in dit forum, volgt hieronder een meer gedetailleerde dan waarschijnlijk noodzakelijke DIY om uw BMW E39 derde (centrale) remlichtlamp & lamphouder (die blijkbaar vaak gesmolten is tegen de tijd dat u erbij kunt) te verwijderen en te vervangen.
Zoals altijd, verbeter de waarde door details toe te voegen.
EDIT: Gezien het feit dat deze fitting blijkbaar vaak smelt, en dat BMW het onderdeelnummer van de lamp meer dan eens heeft vervangen, is het absoluut noodzakelijk dat we het exacte onderdeelnummer verduidelijken (er wordt vaak gezegd dat dit een Sylvania Osram #7506 halogeenlamp is - en altijd gezegd dat deze zilvergebaseerd is in plaats van messing - dus - de keuze van de lamp kan in feite het probleem zijn met de gesmolten fittingen).
- V: Er zijn drie onderdeelnummers voor lampen in Realoem, waarvan er slechts één is vervangen. Wat is het juiste onderdeelnummer voor de lamp?